CVIČTE S NÁMI

Zásadně se lišíme od konkurence tím, že netvoříme videa, kde bychom lidem slibovali to, co není reálné. Mnohá cvičební videa jsou na internetu nesmyslná, bloggerky cvičí technicky nesprávně a zvyšují tak u sledujících riziko úrazu. 

Na rozdíl od konkurence...

  • neděláme programy "Zhubni za 21 dní", protože nám jde o trvalou změnu životního stylu
  • při cvičení klademe důraz na techniku a protože si uvědomujeme absenci zpětné vazby od klienta a jeho kontroly, cvičíme pouze jednoduchá cvičení, při kterých si nemůžete ublížit
  • neposkytujeme taneční lekce, protože smyslem tance je užít si ho s partnerem či se skupinou lidí
  • neděláme programy dle BMI kalkulačky, protože znát výšku a váhu nestačí
  • neposkytujeme videa typu břišní pekáč - protože břišní pekáč mají všichni (záleží pouze na tukové vrstvě) a protože přímý sval břišní se nemá posilovat na úkor ostatních svalů
  • neděláme kruhový trénink, protože smyslem kruhového tréninku je střídat stanoviště s ostatními v kruhu, děláme tedy intervalový trénink
  • u jógových videí nezmiňujeme nesmyslná klišé

Naše videa jsou vedena odborníky ve svém oboru, kterým záleží na vašem zdraví. K videím doporučujeme číst články, které s nimi souvisí a umožní vám samotným vhled do správného cvičení.

Celkový počet příspěvků: 9
fitness Tereza
ZÁDA A HRUDNÍK - 3. DÍL
Power CVIČTE S NÁMI

ZÁDA A HRUDNÍK - 3. DÍL

Dnešní cvičení se zaměřuje na posílení zad a hrudníku, tentokrát již s vyšší intenzitou cvičení. K workoutu potřebujete lahve a dlouhou gumu - band pro zintenzivnění tréninku. Další díl koronavirové challenge je zároveň delší.

Více
fitness Tereza
BŘICHO A STŘED TĚLA - 3. DÍL
Power CVIČTE S NÁMI

BŘICHO A STŘED TĚLA - 3. DÍL

Další díl naší koronavirové challenge! Tento díl je náročnější, protože je intervalový a využívají se činky nebo lahve. Trénink je vhodný pro mírně pokročilé. Cvičte s námi a zvyšujte svou imunitu!

Více
fitness Tereza
FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 3. DÍL
Power CVIČTE S NÁMI

FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 3. DÍL

Předposlední díl naší challenge. Tentokrát cvičíme paže s lahvemi nebo s činkami a cvičení je opět náročnější. Cvičíme opět s Terezou Tydlitátovou v pohodlí domova. Už vás čeká pouze poslední díl, tak posilujte sou mentální i fyzickou imunitu díky naší dvouměsíční výzvě!

Více
fitness Tereza
ZADEK A NOHY - 3. DÍL

ZADEK A NOHY - 3. DÍL

Jsme již u třetího dílu a opět přidáváme zátěž. Tentokrát využijete odporové gumy a židle. Pojďte s námi formovat postavu doma v bezpečí a pohodlí. Ještě vás čeká jeden díl.

Více
fitness Tereza
BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 3. DÍL

BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 3. DÍL

Již třetí díl cvičení na vnitřní stehna a boky. Tentokrát můžete cvičit i s gumičkou a overballem. Jestli-že je nemáte, vůbec nevadí. Cvičební pomůcky slouží ke ztížení workoutu. Můžete se těšit ještě na další díly z této série. Cvičte s námi dvouměsíční výzvu a nebo jen tak pro radost!

Více
fitness Tereza
BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 2. DÍL

BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 2. DÍL

Video zaměřené na problémové partie mnoha žen. Pro cvičení potřebujete gymball - míč střední velikosti. Díky cvičení prokrvíte dané partie, čímž zajistíme vyšší odplavování metabolitů a částečně tak zabráníme celulitidě. V dalších dílech budeme zátěž zvyšovat.

Více
fitness Tereza
FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 2. DÍL

FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 2. DÍL

Video zaměřené na formování paží, díky kterému vaše paže budou pevné. Na cvičení potřebujete ručník, židli a lahve nebo činky. Cvičení je vhodné opakovat 2x týdně, jelikož se jedná o menší svalovou skupinu, kterou můžeme cvičit častěji.

Více
fitness Tereza
ZÁDA A HRUDNÍK - 2. DÍL

ZÁDA A HRUDNÍK - 2. DÍL

Dnešní cvičení je již s menším závažím. Ke cvičení využijeme lahve nebo činky a ručník. Technicky správné posilování zad a hrudníku zajistí to, abyste při cvičení paží a ramen nepoužívali trapézové svaly a nebolelo vás za krkem, ale abyste naopak drželi ramena dole a zapojovali svaly zad.

Více
fitness Tereza
BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

Druhý díl cvičení na posílení břicha a středu těla. Cvičení jsou již obtížnější, nicméně stále nás čekají ještě 2 následující série v rámci dvouměsíční výzvy. Na cvičení nepotřebujete nic, pouhých 18 minut a chuť si zacvičit. Silný core pomáhá jako prevence bolesti zad.

Více
Well You

Dvouměsíční výzva s Terezou

Well You

Cvičte v době koronaviru v bezpečí domova a přijměte dvouměsíční výzvu! Každé dva týdny 5 videí na všechny partie. Buďte FIT s Well You! 

CVIČTE S NÁMI