BLOG

Celkový počet příspěvků: 20

Zelené smoothie

9.4.2021 Energy

Chcete svačinu plnou vitamínů během pár minut? Čtěte dál a připravte si jí se mnou.

Více

Detox

28.3.2021 Energy

Jaro je pro mnohá náboženství obdobím půstu. Jak naše tělo detoxikovat a k půstu přistupovat? Jak detox ovlivňuje i naší psychickou stránku. O revitalizaci a antiagingu nám opět poví Hana s Janou.

Více

Diety

28.3.2021 Energy

Přichází jaro a s ním i příležitost zhubnout a cítit se lépe! Je dobré držet dietu, případně jakou formu diety? Půst ano nebo ne? To vám poví Hana s Janou.

Více

Zdravé kyčle - správná mobilita a stabilita

8.3.2021 Body

Kyčle - partie, kterou možná při cvičení trošku zanedbáváme. A přitom jsou to právě svalové dysbalance v oblasti pánve a kyčelních kloubů, které často mohou za bolesti v tříslech, hýždích ale i dolní části zad.

Více

VYZKOUŠEJ PROGRAM BE FIT NA 7 DNÍ ZDARMA!

Jdu do toho

Co je důležité při výběru krabičkové diety?

25.2.2021 Beauty Energy

Přiznám se, že nejsem zastáncem pojmu dieta ale spíše určitého způsobu stravování. Krabičková dieta je trendem posledních let a na trhu přibývá stále více dodavatelů. Na co si dát pozor a jaké principy zohledňovat při výběru stravovacího programu? O tom si povíme v následujícím článku.

Více

Formování břicha

25.2.2021 Power CVIČTE S NÁMI Tereza

Chcete-li mít ploché břicho, které je lehce osvalené, zkuste náš workout s Terezou, zaměřený na tvarování břicha. Cvičení předchází dechová aktivace. Pro zvýšení efektu doporučujeme upravit stravu, protože ploché břicho je převážně spojeno s tukovou vrstvou. Cvičení je určeno mírně pokročilým.

Více

Venkovní trénink na “workout” hřišti

25.2.2021 Heart Power

Současná komplikovaná situace se ne a ne nachýlit ke svému konci. Fitness centra byla dlouhou dobu uzavřená a jejich případné otevření nemusí vydržet nikterak dlouho. Okolnosti si u většiny věrných cvičících vyžádaly změny v zajetých zvyklostech a museli jsme se přizpůsobit.

Více

Chytré hodinky - 5 věcí, ve kterých vám usnadní aktivní životní styl

24.2.2021 Heart

Matně si vzpomínám na tělesnou výchovu základní školy, kde jsme v rámci různých běžeckých disciplín běhávali 1500m v terénu. Krásná trasa přírodou, kolem řeky. V rámci rozpomenutí jsem si onu trasu šel zaběhnout nedávno znovu.

Více

Jóga pro běžce

24.2.2021 Relax Heart CVIČTE S NÁMI Tereza

Chodíte rádi běhat a chtěli byste se po běhu lehce protáhnout? Zkuste tuto lekci jógy pro začátečníky. Tentokrát opět s Terezou, naší fyzioterapeutkou.

Více

Technika běhu - alfa i omega od rekreačního po závodní běh

19.2.2021 Heart

Běh a různé soutěže v tomto sportu jsou v posledních letech na výslunní. Atraktivitu zvyšují jednak marketingové kampaně jednotlivých závodních pořadatelů, ale i jednoduchost sportovní disciplíny, která nepotřebuje prakticky specializované vybavení. Nerad bych opomenul i zlepšující se povědomí lidí a prevenci zdraví a kondičních aspektech, k čemuž běh výrazně dopomáhá

Více

Uvolňování krční páteře

19.2.2021 Body CVIČTE S NÁMI Lucie

Trpíte-li bolestmi krční páteře, například ze sedavého zaměstnání, je vhodné krční páteř uvolňovat. Nesrovnalosti krční páteře mohou způsobovat migrény, bolesti hlavy, radiace do horních končetin, či řadu jiných problémů spojených s touto partií. Cvičení trvá 15 minut. Doporučujeme zakoupit roller.

Více

Jóga pro začátečníky a mírně pokročilé

17.2.2021 Relax CVIČTE S NÁMI Eva

Uvolněte svou mysl, odpočiňte si psychicky a protáhněte tělo díky sérii jógových cvičení. Začínáme jógou pro všechny, čili pro začátečníky a mírně pokročilé. Dopřejte si chvilku klidu a relaxace.

Více

Nejlepší cviky na zadek

16.2.2021 Power

Asi každá žena se při svém tréninku zaměřuje spíše na spodní část těla, konkrétně na zadek. Protože co je víc sexy než kulaté a pevné pozadí? V případě tvarování hýždí doporučujeme 8 – 12 opakování u každého cviku a to ve 3 – 4 sériích.

Více

Začínám běhat

15.2.2021 Heart

Všichni jsme jednou s něčím začínali a sami dobře víte, že začátky jsou kolikrát cestou dosti trnitou a plnou nepřehledných zatáček… Aby i vaše cesta nekončila u první překážky, kterých se objeví vždy mnoho, připravil jsem pro vás jednoduché tipy, jak s běháním začít, neznechutit si ho, užívat si a třeba se připravit i na nějaký hobby závod.

Více

Formování hýždí

12.2.2021 Power CVIČTE S NÁMI Tereza

Takzvaný "Booty workout" je perfektní trénink na hýždě pro mírně pokročilé. Cvičení trvá 20 minut a pomáhá formovat hýždě tak, abyste časem dosáhli push up efektu. Hýždě je vhodné cvičit minimálně dvakrát týdně. Zároveň posílíte i stehenní svaly, převážně u dřepů a lungů.

Více

Nejefektivnější kardio

12.2.2021 Power

Na začátek článku by se určitě nejprve hodilo říci, co to vlastně pojem kardio znamená. Jedná se o aerobní aktivitu, kdy je hlavním cílem spalovat tukové zásoby. Spálené tuky ale nejsou jediným benefitem této aktivity, zlepšuje také kardiovaskulární systém, fyzickou zdatnost a celkové zdraví.

Více

Posťte se a dosáhnete očisty!

12.2.2021 Beauty Energy

Pojem půst lze uchopit jak z hlediska náboženského, léčebného, a nebo také z hlediska zdravého životního stylu. V posledních letech půst představuje velmi diskutované téma. Trendem je především na jaře jako prostředek detoxikace organismu. My se o něm však budeme bavit jako o dlouhodobé kůře, která může znamenat změnu životního stylu. Je to způsob prevence onemocnění, duševní očisty, oddálení stárnutí a zároveň redukce tuku. Jaké typy půstu existují a jak moc efektivní je přerušovaný půst si můžete přečíst v tomto článku.

Více

Motivace ke cvičení

11.2.2021 Power Mind

Máte někdy pocit, že se vám vysloveně nechce jít cvičit? Že se cítíte unavení nebo leniví a bylo by lepší, kdyby jste zůstali doma. Takový pocit máme my všichni, kteří pravidelně cvičíme, ale už víme, jak se v této situaci zachovat. Uvědomíme si totiž, jaká je naše vnitřní motivace. Pojďme se podívat na to, jaké motivy existují a co vám pomůže k tomu začít a vytrvat.

Více

Jaké cvičební pomůcky se vyplatí pořídit domů?

10.2.2021 Power

V době koronaviru se veškerá snaha o cvičení přesunula z posiloven do vašich obýváků. Jestliže už vás nebaví cvičit pouze s vlastní vahou těla, máme pro vás pár tipů na pomůcky, které vám cvičení obohatí a zároveň ztíží. Pojďme na to.

Více

Co jíst před a po tréninku

8.2.2021 Energy Power

Jestliže patříte mezi ty, kteří 5 hodin před tréninkem nejí, aby si nezatížili organismus nebo mezi ty, kteří po tréninku jídlo úplně vynechávají, aby náhodou nepřibrali, jste tu správně a článek je určen přímo pro vás.

Více