Body

Fyzioterapie jako rehabilitace se zabývá diagnostikou, léčbou a prevencí poruch pohybového aparátu. My se na stránkách Well You zaměřujeme převážně na prevenci, neboť diagnostika a léčba je závislá na osobním kontaktu a individuálním přístupu k pacientovi.

Pomocí instruktážních videí, podcastů s odborníky na různé metody fyzioterapie a článků o četných potížích pohybového aparátu vás zasvětíme do světa fyzioterapie tak, abyste se cítili lépe. Na základě znalosti anatomie, vývojové kineziologie, fyziologie a biomechaniky pohybu vám představíme několik rehabilitačních metod včetně Vojtovy metody, DNS, metody Ludmily Mojžíšové a mnohých dalších.

Péče o chodidla a vliv nejen na koordinaci

21.5.2021 Body

Chodidlo, část našeho těla, která je ve vzpřímeném stoji v neustálém kontaktu s podložkou a neustále zprostředkovává našemu nervovému systému nespočet informací, které mají zásadní vliv na celkové držení děla i kvalitu a koordinaci pohybu.

Více

Zdravé kyčle - správná mobilita a stabilita

8.3.2021 Body

Kyčle - partie, kterou možná při cvičení trošku zanedbáváme. A přitom jsou to právě svalové dysbalance v oblasti pánve a kyčelních kloubů, které často mohou za bolesti v tříslech, hýždích ale i dolní části zad.

Více

Uvolňování krční páteře

19.2.2021 Body CVIČTE S NÁMI Lucie

Trpíte-li bolestmi krční páteře, například ze sedavého zaměstnání, je vhodné krční páteř uvolňovat. Nesrovnalosti krční páteře mohou způsobovat migrény, bolesti hlavy, radiace do horních končetin, či řadu jiných problémů spojených s touto partií. Cvičení trvá 15 minut. Doporučujeme zakoupit roller.

Více

Výhřez ploténky

20.1.2021 Body

Velký strašák každého, kdo má problémy s bolestí zad. Pokud tyto problémy přerostou přes určitou snesitelnou míru, je na řadě diagnostikovat, co je s naším tělem špatně. Každý zasvěcený do této problematiky asi nejméně chce, aby se jednalo o výhřez ploténky.

Více

VYZKOUŠEJ PROGRAM BE FIT NA 7 DNÍ ZDARMA!

Jdu do toho

Jaký jste somatotyp aneb jak cvičit a jak se stravovat

5.1.2021 Power Body

Věděli jste, že existuje typologie lidí podle vrozené stavby těla? A že dokonce tato typologie postavy částečně předjímá jakým způsobem se stravovat a cvičit? To, že existují typy lidí, kteří maji tendence k nadváze nebo naopak k podvýživě není náhoda. Stejně tak je geneticky předurčeno nabírání svalové hmoty. Pojďme se podívat na to, kam byste se zařadili vy!

Více

TENISOVÝ LOKET

12.11.2020 Body

Trápí vás ostrá bolest v oblasti lokte, která se objevuje především při zátěži? Pravděpodobně se jedná o tzv. tenisový či oštěpařský (goflový) loket. Co ale zmíněné obtíže způsobuje? Jak se diagnostikují a jaké jsou možnosti terapie?

Více

AKTIVACE SVALŮ LOPATKY

7.11.2020 Body CVIČTE S NÁMI Tereza

Možná vás bolí za krkem, možná máte problém s tenisovým loktem a nebo hrudní páteří. Existuje mnoho problémů spjatých s nestabilními svaly lopatky. Tereza vám pomůže některé svaly uvolnit a některé aktivovat díky účinným cvikům. Ke cvičení potřebujete 34 min., podložku, příp. bloček a expander.

Více

Jaroslav Zelenka - Rolfterapie jako náprava pohybového aparátu

11.9.2020 Body POSLECHNĚTE SI NÁS Lucie

O rolfterapii jako měkké technice, která napravuje pohybový aparát, uvolňuje fascie, změkčuje jizvy a dostává tělo do roviny zohledňující gravitační sílu země. Rozhovor s místopředsedou České asociace strukturální integrace a majitelem studia Tensegrity. Rozhovor doplňuje praktická ukázka techniky.

Více

Uvolňování kyčlí

20.8.2020 Body CVIČTE S NÁMI Lucie

Krátké instruktážní video o tom, jak uvolňovat kyčelní klouby. Sérii cviků předchází test, kterým zjistíte, zda máte zkrácené celkem tři svaly, které mohou ovlivňovat hybnost kyčelního kloubu. Jedná se o povázku stehenní, sval bedrokyčlostehenní a přímý sval stehenní. Cvičení trvá pouze 10 minut.

Více