Power

V rubrice fitness se zaměřujeme na redukci tělesného tuku, tvarování postavy, funkční trénink, budování síly a minoritně i svalové hmoty. Vzhledem k tomu, že se cvičí doma, u cvičení využíváme pouze váhy vlastního těla, případně vhodných cvičebních pomůcek pro domácí použití. Proto budování svalové hmoty je velmi omezené.

Dozvíte se, jak správně technicky cvičit, abyste si neublížili a jaké jsou aktuální trendy ve cvičení s vlastní vahou.

Formování břicha

25.2.2021 Power CVIČTE S NÁMI Tereza

Chcete-li mít ploché břicho, které je lehce osvalené, zkuste náš workout s Terezou, zaměřený na tvarování břicha. Cvičení předchází dechová aktivace. Pro zvýšení efektu doporučujeme upravit stravu, protože ploché břicho je převážně spojeno s tukovou vrstvou. Cvičení je určeno mírně pokročilým.

Více

Venkovní trénink na “workout” hřišti

25.2.2021 Heart Power

Současná komplikovaná situace se ne a ne nachýlit ke svému konci. Fitness centra byla dlouhou dobu uzavřená a jejich případné otevření nemusí vydržet nikterak dlouho. Okolnosti si u většiny věrných cvičících vyžádaly změny v zajetých zvyklostech a museli jsme se přizpůsobit.

Více

Nejlepší cviky na zadek

16.2.2021 Power

Asi každá žena se při svém tréninku zaměřuje spíše na spodní část těla, konkrétně na zadek. Protože co je víc sexy než kulaté a pevné pozadí? V případě tvarování hýždí doporučujeme 8 – 12 opakování u každého cviku a to ve 3 – 4 sériích.

Více

Formování hýždí

12.2.2021 Power CVIČTE S NÁMI Tereza

Takzvaný "Booty workout" je perfektní trénink na hýždě pro mírně pokročilé. Cvičení trvá 20 minut a pomáhá formovat hýždě tak, abyste časem dosáhli push up efektu. Hýždě je vhodné cvičit minimálně dvakrát týdně. Zároveň posílíte i stehenní svaly, převážně u dřepů a lungů.

Více

VYZKOUŠEJ PROGRAM BE FIT NA 7 DNÍ ZDARMA!

Jdu do toho

Nejefektivnější kardio

12.2.2021 Power

Na začátek článku by se určitě nejprve hodilo říci, co to vlastně pojem kardio znamená. Jedná se o aerobní aktivitu, kdy je hlavním cílem spalovat tukové zásoby. Spálené tuky ale nejsou jediným benefitem této aktivity, zlepšuje také kardiovaskulární systém, fyzickou zdatnost a celkové zdraví.

Více

Motivace ke cvičení

11.2.2021 Power Mind

Máte někdy pocit, že se vám vysloveně nechce jít cvičit? Že se cítíte unavení nebo leniví a bylo by lepší, kdyby jste zůstali doma. Takový pocit máme my všichni, kteří pravidelně cvičíme, ale už víme, jak se v této situaci zachovat. Uvědomíme si totiž, jaká je naše vnitřní motivace. Pojďme se podívat na to, jaké motivy existují a co vám pomůže k tomu začít a vytrvat.

Více

Jaké cvičební pomůcky se vyplatí pořídit domů?

10.2.2021 Power

V době koronaviru se veškerá snaha o cvičení přesunula z posiloven do vašich obýváků. Jestliže už vás nebaví cvičit pouze s vlastní vahou těla, máme pro vás pár tipů na pomůcky, které vám cvičení obohatí a zároveň ztíží. Pojďme na to.

Více

Co jíst před a po tréninku

8.2.2021 Energy Power

Jestliže patříte mezi ty, kteří 5 hodin před tréninkem nejí, aby si nezatížili organismus nebo mezi ty, kteří po tréninku jídlo úplně vynechávají, aby náhodou nepřibrali, jste tu správně a článek je určen přímo pro vás.

Více

Jaký jste somatotyp aneb jak cvičit a jak se stravovat

5.1.2021 Power Body

Věděli jste, že existuje typologie lidí podle vrozené stavby těla? A že dokonce tato typologie postavy částečně předjímá jakým způsobem se stravovat a cvičit? To, že existují typy lidí, kteří maji tendence k nadváze nebo naopak k podvýživě není náhoda. Stejně tak je geneticky předurčeno nabírání svalové hmoty. Pojďme se podívat na to, kam byste se zařadili vy!

Více