Power

V rubrice fitness se zaměřujeme na redukci tělesného tuku, tvarování postavy, funkční trénink, budování síly a minoritně i svalové hmoty. Vzhledem k tomu, že se cvičí doma, u cvičení využíváme pouze váhy vlastního těla, případně vhodných cvičebních pomůcek pro domácí použití. Proto budování svalové hmoty je velmi omezené.

Dozvíte se, jak správně technicky cvičit, abyste si neublížili a jaké jsou aktuální trendy ve cvičení s vlastní vahou.

Tvarování nohou

28.7.2020 Power CVIČTE S NÁMI Lucie

Začínáte-li s tréninkem zaměřeným na redukci tuku a tvarování nohou, začněte s tímto jednoduchým workoutem bez jakýchkoliv pomůcek. Díky funkčnímu tréninku se naučíte techniku pohybu. Cvičíme zde venku na trávě. Pro intenzivnější efekt tvarování nohou lze trénink doplnit o cviky na nohy se závažím.

Více

Posílení středu těla

28.7.2020 Power CVIČTE S NÁMI Lucie

Chcete-li posílit svůj střed těla, aby vás nebolela záda, anebo jste zabránili vyhřeznutí meziobratlových plotének, či deformaci postury, cvičte preventivně dle našich videí. Pevný "core" má i mnoho jiných pozitivních účinků např. na pánevní dno, dýchací systém či plynulou lokomoci.

Více