Kurz Body Formingu

• intenzivní kurz pro mírně pokročilé až pokročilé • 20 lekcí, 5 článků, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 4x týdně

Kurz Body Formingu Tereza Tydlitátová

CO VÁM BODYFORMING PŘINESE

  • posílení hýždí, paží, břicha, zad a vnitřních stehen
  • zlepšení fyzické a psychické kondice
  • zlepšení techniky pohybu
  • zpevnění postavy
  • inspirativní cviky
  • lepší náladu :)

Tento kurz obsahuje celkem 20 lekcí zaměřených na posílení jednotlivých svalových skupin - hýždě, boky a vnitřní stehna, paže, břicho, prsa a záda. V rámci kurzu se celkem čtyřikrát zintenzivňuje úroveň cvičení, tudíž uvidíte už za měsíc určitý posun! Kurz lze pojímat tedy jako výzvu, jak zlepšit svou fyzickou kondici. Během každé lekce proběhne warm up (zahřátí), mobilizační cvičení, hlavní část tréninku a závěrečné protažení.

Číst více

Díky bodyformingu vedenému profesionální osobní trenérkou Terezou Tydlitátovou si pořádně zamakáte a zároveň to bude i příjemný zážitek. Cvičení je vhodné pro zpevnění postavy, ale při kombinaci s vytrvalostní aktivitou ("kardiem") ho lze považovat za redukční plán. Optimální by byl např. běh 2-3 x týdně a 2-3 x týdně online trénink s Terezou. Alternativou běhu mohou být běžky, veslařský trenažer nebo kolečkové brusle pro zapojení celého těla.

PRO KOHO JE KURZ URČEN

  • mírně až pokročilé
  • ženy i muže
  • jakéhokoliv věku
  • sportovce i nesportovce
původně 780 Kč 390 Kč
Koupit

Obsah kurzu

2. BŘICHO I.

Absolvováno

3. PAŽE I.

Absolvováno

4. HRUDNÍK A ZÁDA I.

Absolvováno

Co jíst před a po tréninku

Jestliže patříte mezi ty, kteří 5 hodin před tréninkem nejí, aby si nezatížili organismus nebo mezi ty, kteří po tréninku jídlo úplně vynechávají, aby náhodou nepřibrali, jste tu správně a článek je určen přímo pro vás.

5. BOKY A VNITŘNÍ STEHNA I.

Absolvováno

6. ZADEK A NOHY II.

Absolvováno

7. BŘICHO II.

Absolvováno

8. PAŽE II.

Absolvováno

Nejefektivnější kardio

Na začátek článku by se určitě nejprve hodilo říci, co to vlastně pojem kardio znamená. Jedná se o aerobní aktivitu, kdy je hlavním cílem spalovat tukové zásoby. Spálené tuky ale nejsou jediným benefitem této aktivity, zlepšuje také kardiovaskulární systém, fyzickou zdatnost a celkové zdraví.

9. HRUDNÍK A ZÁDA II.

Absolvováno

10. BOKY A VNITŘNÍ STEHNA II.

Absolvováno

11. ZADEK A NOHY III.

Absolvováno

12. BŘICHO III.

Absolvováno

Jaké cvičební pomůcky se vyplatí pořídit domů?

V době koronaviru se veškerá snaha o cvičení přesunula z posiloven do vašich obýváků. Jestliže už vás nebaví cvičit pouze s vlastní vahou těla, máme pro vás pár tipů na pomůcky, které vám cvičení obohatí a zároveň ztíží. Pojďme na to.

13. PAŽE III.

Absolvováno

14. HRUDNÍK A ZÁDA III.

Absolvováno

15. BOKY A VNITŘNÍ STEHNA III.

Absolvováno

16. ZADEK A NOHY IV.

Absolvováno

Pitný režim

Asi ne jeden z nás už někdy slyšel, jak je pitný režim pro náš organismus nesmírně důležitý. Zatímco bez potravy dokáže člověk přežít až 40 dní, bez vody pouhé 2 – 3 dny. Pojďme se na toto téma podívat blíže.

17. BŘICHO IV.

Absolvováno

18. PAŽE IV.

Absolvováno

19. HRUDNÍK A ZÁDA IV.

Absolvováno

20. BOKY A VNITŘNÍ STEHNA IV.

Absolvováno

Nejlepší cviky na zadek

Asi každá žena se při svém tréninku zaměřuje spíše na spodní část těla, konkrétně na zadek. Protože co je víc sexy než kulaté a pevné pozadí? V případě tvarování hýždí doporučujeme 8 – 12 opakování u každého cviku a to ve 3 – 4 sériích.

MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

Odměna za splnění kurzu

MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

• intenzivní kurz pro mírně pokročilé až pokročilé • 20 lekcí, 5 článků, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 4x týdně

250 Kč
Slevový kupón 50 %
Švihadlo Well You

Švihadlo Well You

• intenzivní kurz pro mírně pokročilé až pokročilé • 20 lekcí, 5 článků, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 4x týdně

160 Kč
Slevový kupón 20 %
Ještě vám zbývá
20 videí