Kurz Fyzio jógy

• kurz pro začátečníky a mírně pokročilé • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 2x týdně

Kurz Fyzio jógy Tereza  Řeháčková

CO VÁM FYZIO JÓGA PŘINESE

  • posílíte střed těla
  • zlepšíte držení těla
  • zvětšíte svalovou flexibilitu
  • naučíte se vnímat své tělo
  • zlepšíte koordinaci pohybů a rovnováhu
  • zmírníte bolest zad a kloubů
  • pomůžete předcházet chronickým bolestem pohybového aparátu
  • udržíte si dobrou náladu

Ať už máte sedavé zaměstnání, přetěžujete své tělo při sportu nebo vás dokonce trápí staré zranění. Ať jste nikdy necvičili, a nebo jen chcete získat nový zdravotní pohled na svou ásanovou praxi, ucelený kurz fyziojógy je pro vás ideální formou, jak protáhnout a zaktivovat své tělo a něco se o něm dozvědět. 

 

Číst více

Lekce jógy jsou vedené fyzioterapeutkou a lektorkou jógy  Terezou Řeháčkovou, která v kurzu vychází ze znalostí vývojové kineziologie, senzomotorické stimulace, posturální terapie, respirační fyzioterapie, metody Ludmily Mojžíšové a dalších fyzioterapeutických i metod i jógových technik. Lekce kombinují fyzioterapeutické metody  s klasickými jógovými technikami a jsou zaměřené na odstranění i prevenci svalových dysbalancí, vedoucích k chronickým bolestem pohybového aparátu. Během lekce uvolníte a protáhnete přetížené a zkrácené svaly a aktivujete ty oslabené. Důraz je kladen na techniku provedení a koncentraci na jednotlivé pozice.


Vaše páteř bude postupně pružná, pohyblivá a aktivně napřímená. Klouby získají potřebnou mobilitu i stabilitu. Budete moci dýchat zhluboka a přitom s lehkostí a naučíte se lépe vnímat a ovládat své tělo.

PRO KOHO JE KURZ URČEN

  • začátečníky a mírně pokročilé
  • ženy i muže jakéhokoliv věku
  • pro amatérské i profesionální sportovce jako efektivní kompenzační cvičení
  • pro ty, co chtějí zlepšit své držení těla a naučit se tělo lépe vnímat
  • pro ty, kteří mají chronické bolesti pohybového aparátu nebo jim chtějí předcházet
  • pro ty, kteří pokračují v rehabilitaci po úraze
původně 780 Kč 390 Kč
Koupit

Obsah kurzu

2. JÓGA K PREVENCI SVALOVÝCH DYSBALANCÍ

Absolvováno

3. POZICE NA ČTYŘECH

Absolvováno

4. POZICE V SEDĚ

Absolvováno

Bolesti hlavy a krční páteř

Bolesti hlavy, někdy také hučení v uších, bolest za očima, ztuhlá šíje a neustálá potřeba si protáhnout krční páteř. Co mají všechny tyto příznaky společného?

5. PŘEDKLONY

Absolvováno

6. STOJNÉ POZICE

Absolvováno

7. BALANČNÍ POZICE

Absolvováno

8. POZICE PRO AKTIVACI HSSP

Absolvováno

Office yoga - cvičení pro každý den

Dlouhý den v kanceláři, doma u počítače, v kuchyni nebo třeba za pultem. V lepším případě se večer alespoň krátkou procházkou vracíme domů, kde nás čekají další povinnosti, v případě druhém jen vyměníme kalhoty za tepláky a z provizorního pracoviště se přesuneme do pohodlí gauče.

9. ZÁKLONY

Absolvováno

10. ROTACE

Absolvováno

11. POZICE PRO MOBILITU A STABILITU KYČLÍ

Absolvováno

12. FYZIOJÓGA

Absolvováno

Zdravé kyčle - správná mobilita a stabilita

Kyčle - partie, kterou možná při cvičení trošku zanedbáváme. A přitom jsou to právě svalové dysbalance v oblasti pánve a kyčelních kloubů, které často mohou za bolesti v tříslech, hýždích ale i dolní části zad.

Termolahev z nerezové oceli Well You

Odměna za splnění kurzu

Termolahev z nerezové oceli Well You

• kurz pro začátečníky a mírně pokročilé • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 2x týdně

420 Kč 335 Kč
Slevový kupón 25 %
MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

• kurz pro začátečníky a mírně pokročilé • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 2x týdně

250 Kč
Slevový kupón 50 %
Ještě vám zbývá
12 videí