Kurz Gravid jógy

• kurz pro ženy ve 2. trimestru • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit podle pocitu

Kurz Gravid jógy Kristína Korecová

 CO VÁM GRAVID JÓGA PŘINESE

  • omezíte těhotenské nevolnosti
  • snížíte bolesti v oblasti bederní páteře
  • posilníte činnost jednotlivých orgánů
  • zmírníte křeče a otoky dolních končetin
  • pomůžete k snadnému průběhu porodu
  • uvolníte svaly pánevního dna
  • zlepšíte okysličení těla a mízní oběh
  • uvolníte klouby

Cvičit jógu v těhotenství znamená vědomé rozhodnutí prožívat toto období v harmonii. Ženě se tak otevírá možnost sebepoznání. Stává se z ní žena-matka, což je ohromný přerod. Prožívání společného bytí spolu s rostoucím dítětem ji vnitřně obohacuje a je skutečně přítomna ve svém těle. Zásadním způsobem se tím zvyšuje pravděpodobnost přirozeného porodu, rychlé regenerace po něm, ale i vytvoření zdravého láskyplného vztahu k miminku.

 

Číst více

Gravid jóga přejímá techniky z klasické jógy a přizpůsobuje je možnostem těhotné ženy tak, aby ji mohly praktikovat nastávající maminky v jakémkoli stádiu těhotenství. Cviky jsou zaměřeny na otevření těla, neboť tělo má v tomto období tendenci uzavírat ramena, kyčle a celkově organismus soustředit pouze na příchod dítěte.

Celkově se gravid jóga zaměřuje na správné držení těla, způsob chůze a techniky dýchání, což má výrazný vliv na celkovou fyzickou a psychickou kondici.

V rámci 2. trimestru gravid jóga pomáhá při prvních pohybech dítěte posilnit vnímání probíhajících změn. V tomto období přidáváme asány na posilnění dna pánevního, prevenci varixů a posilnění organizmu a svalového korzetu. Jóga pro těhotné je vždy zakončena relaxací.

Ve 3. trimestru těhotenství využíváme u těhulek především protahovací a uvolňovací polohy, které působí pozitivně na vnitřní orgány. Současně jóga napomáhá zmírnit příznaky v graviditě jako např. bolesti páteře, pálení žáhy či bolesti hlavy. Dechové a tělesné cvičení přispívá v přípravě na porod.

PRO KOHO JE KURZ URČEN

  • těhotné ženy ve druhém trimestru
  • ženy jakéhokoliv věku
původně 780 Kč 390 Kč
Koupit

Obsah kurzu

2. DECHOVÁ CVIČENÍ

Absolvováno

3. CVIKY PRO SPRÁVNÝ POSTOJ

Absolvováno

4. AKTIVACE STŘEDU TĚLA

Absolvováno

Diastáza počas tehotenstva, náprava a prevencia

Budúce maminky, pripravujúce sa na rolu materstva, môžu počas tehotenstva natrafiť na jednu, pomerne často skloňovanú záležitosť, ktorú môže stretnúť až 40% žien. Telo prechádza významnou zmenou a rastúce bruško začína stále viac podliehať sile gravitácie.

5. PREVENCE BOLESTI ZAD

Absolvováno

6. DIASTÁZA

Absolvováno

7. PRÁCE S PÁNEVNÍM DNEM

Absolvováno

8. KYČLE A PÁNEV - PREVENCE BOLESTÍ A MOBILITA

Absolvováno

Vnútorné ťažisko a centrum – bod hara

V našej modernej kultúre rýchleho životného tempa sa často stáva, že sa vzďalujeme telu alebo sa s telom zaoberáme patologickým spôsobom. Buď nemáme s telom kontakt a naša mysel je nadmerne stimulovaná vonkajšími vzruchmi alebo sme telom príliš posadnutí, je trápené militantným zaobchádzaním.

9. KRČNÍ PÁTEŘ - CVIKY PRO SPRÁVNÉ DRŽENÍ

Absolvováno

10. POSÍLENÍ HORNÍCH KONČETIN

Absolvováno

11. PROTAŽENÍ A SÍLA CELÉHO TĚLA

Absolvováno

12. AKTIVACE PŘÍČNÉ A PODÉLNÉ NOŽNÍ KLENBY

Absolvováno

Tipy pre bezpečnú prenatálnu jogu pre každý trimester

"Jóga vás zavedie do prítomného momentu. Jediného miesta, kde život existuje." Sharath Jois

Termolahev z nerezové oceli Well You

Odměna za splnění kurzu

Termolahev z nerezové oceli Well You

• kurz pro ženy ve 2. trimestru • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit podle pocitu

420 Kč 335 Kč
Slevový kupón 25 %
MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

• kurz pro ženy ve 2. trimestru • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit podle pocitu

250 Kč
Slevový kupón 50 %
Ještě vám zbývá
12 videí