Kurz Pilates

• kurz pro začátečníky a mírně pokročilé • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 2x týdně

Kurz Pilates Lucie Pitelová

CO VÁM PILATES PŘINESE

  • zpevníte postavu
  • posílíte střed těla
  • zmírníte bolest zad a kloubů
  • vytvoříte ploché břicho
  • zlepšíte držení těla
  • zlepšíte koordinaci pohybů
  • dobrou náladu

Filozofií Pilatesovy metody je pracovat s tělem směrem "zevnitř ven", a to zejména vědomým dechem, který navozuje správnou aktivaci břišních svalů a svalů pánevního dna. Téměř každý cvik Pilatesovy metody má svůj původ v józe a cvičení pilates tak nejenom posiluje a tvaruje tělo, ale také uvolňuje duševní a emoční napětí, snižuje negativní účinky stresu a únavy. 

 

Číst více

Cvičení svalů pánevního dna je prospěšné pro početí, ale i po porodu. Pevný střed těla udržuje správné zakřivení páteře a je prevencí proti výhřezům meziobratlových plotének. Pilates lze považovat za rehabilitační cvičení po úrazech a napomáhá ke správnému držení těla, zdravé chůzi a technice pohybu celkově.

PRO KOHO JE KURZ URČEN

  • začátečníky a mírně pokročilé
  • ženy i muže
  • jakéhokoliv věku
  • sportovce i nesportovce
původně 780 Kč 390 Kč
Koupit

Obsah kurzu

2. CVIKY NA PÁNEVNÍ DNO

Absolvováno

3. AKTIVACE STŘEDU TĚLA A POSÍLENÍ BŘIŠNÍCH SVALŮ

Absolvováno

4. CVIKY NA MOBILIZACI PÁTEŘE

Absolvováno

Historie a princip Pilates

Pojem PILATES zná dnes již každý, kdo se alespoň trochu věnoval cvičení a zdravému pohybu.

5. POSÍLENÍ A PROTAŽENÍ ZÁDOVÉHO SVALSTVA

Absolvováno

6. STABILIZACE LOPATEK

Absolvováno

7. POSÍLENÍ A STABILITA DOLNÍCH KONČETIN

Absolvováno

8. POSÍLENÍ A MOBILITA HORNÍCH KONČETIN

Absolvováno

Cvičení s „reformátorem“ ve vlastních čtyřech stěnách

Cvičební pásy „thera-bandy“ se v Pilatově cvičení využívají teprve pár let. S jejich pomocí je možné provádět velmi efektivně cviky i na podložce, kdy většina cviků právě simuluje trénink na takzvaném reformátoru. Reformátor rovněž vyvinul Joseph Pilates a najdete ho v každém Pilatově studiu.

9. POSÍLENÍ A PROTAŽENÍ TĚLA S OVERBALLEM

Absolvováno

10. PROTAŽENÍ A POSÍLENÍ CELÉHO TĚLA - MINIPROGRAM CVIKŮ

Absolvováno

11. CVIKY S THERA-BAND GUMOU

Absolvováno

12. CVIKY PRO SPRÁVNÝ POSTOJ

Absolvováno

PÁNEVNÍ DNO

Myslím si, že většina z nás moc dobře zná pojem „pánevní dno“.

Protiskluzové ponožky Well You MENTHOL

Odměna za splnění kurzu

Protiskluzové ponožky Well You MENTHOL

• kurz pro začátečníky a mírně pokročilé • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 2x týdně

375 Kč
Slevový kupón 25 %
MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ V PROGRAMU BE FIT

• kurz pro začátečníky a mírně pokročilé • 12 lekcí (10 + 2 bonusové), 3 články, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 2x týdně

250 Kč
Slevový kupón 50 %
Ještě vám zbývá
12 videí