Tereza Tydlitátová

Tereza Tydlitátová

Pohyb mě provází již od dětství. Od 9 let jsem se věnovala sportovnímu aerobiku na závodní úrovni. V roce 2014 se mi dokonce podařilo zvítězit na Mistrovství světa v kategorii trií a v roce 2017 pak obsadit 2. místo na Mistrovství Evropy v kategorii jednotlivců. 

 

Sice už nyní aktivně nezávodím, ale nadále v tomto sportu předávám zkušenosti mladým nadějím. Dále jsem k dispozici klientům na individuální tréninky ve fitness centru, kdy je naše spolupráce intenzivní a zaměřujeme se přímo na daný cíl každého z nich. Velmi oblíbené jsou skupinové lekce, které vedu již několik let – zaměřuji se na kruhové tréninky a lekce HIIT. V neposlední řadě jsem zde také pro klienty, kteří potřebují poradit ohledně stravování a navést na ten správný směr. Sestavuji jídelní plány na míru a poskytuji konzultace ohledně výživy. Sport a zdravý životní styl je pro mě koníčkem, odreagováním, ale jak je vidět, také prací. Ráda pomohu každému, kdo bude mít zájem a nadšení a věřím, že nic není nemožné. Řídím se heslem: „Ten nejlepší projekt, na kterém můžeš v životě pracovat, jsi ty.“ A vedu k němu i mé klienty.

„Ten nejlepší projekt, na kterém můžeš v životě pracovat, jsi ty.“

Kurz Body Formingu

• intenzivní kurz pro mírně pokročilé až pokročilé • 20 lekcí, 5 článků, zásobník cviků • doporučujeme cvičit 4x týdně

původně 780 Kč 390 Kč
Více o kurzu

Plněné cukety s pečenými brambory

18.4.2021 Energy

Dnes si ukážeme recept na plnohodnotné jídlo, které se hodí jak na oběd, tak večeři. Hlavní roli v něm bude hrát cuketa.

Více

Zelené smoothie

9.4.2021 Energy

Chcete svačinu plnou vitamínů během pár minut? Čtěte dál a připravte si jí se mnou.

Více

Formování břicha

25.2.2021 Power CVIČTE S NÁMI Tereza

Chcete-li mít ploché břicho, které je lehce osvalené, zkuste náš workout s Terezou, zaměřený na tvarování břicha. Cvičení předchází dechová aktivace. Pro zvýšení efektu doporučujeme upravit stravu, protože ploché břicho je převážně spojeno s tukovou vrstvou. Cvičení je určeno mírně pokročilým.

Více

Nejlepší cviky na zadek

16.2.2021 Power

Asi každá žena se při svém tréninku zaměřuje spíše na spodní část těla, konkrétně na zadek. Protože co je víc sexy než kulaté a pevné pozadí? V případě tvarování hýždí doporučujeme 8 – 12 opakování u každého cviku a to ve 3 – 4 sériích.

Více

Formování hýždí

12.2.2021 Power CVIČTE S NÁMI Tereza

Takzvaný "Booty workout" je perfektní trénink na hýždě pro mírně pokročilé. Cvičení trvá 20 minut a pomáhá formovat hýždě tak, abyste časem dosáhli push up efektu. Hýždě je vhodné cvičit minimálně dvakrát týdně. Zároveň posílíte i stehenní svaly, převážně u dřepů a lungů.

Více

Nejefektivnější kardio

12.2.2021 Power

Na začátek článku by se určitě nejprve hodilo říci, co to vlastně pojem kardio znamená. Jedná se o aerobní aktivitu, kdy je hlavním cílem spalovat tukové zásoby. Spálené tuky ale nejsou jediným benefitem této aktivity, zlepšuje také kardiovaskulární systém, fyzickou zdatnost a celkové zdraví.

Více

Jaké cvičební pomůcky se vyplatí pořídit domů?

10.2.2021 Power

V době koronaviru se veškerá snaha o cvičení přesunula z posiloven do vašich obýváků. Jestliže už vás nebaví cvičit pouze s vlastní vahou těla, máme pro vás pár tipů na pomůcky, které vám cvičení obohatí a zároveň ztíží. Pojďme na to.

Více

Co jíst před a po tréninku

8.2.2021 Energy Power

Jestliže patříte mezi ty, kteří 5 hodin před tréninkem nejí, aby si nezatížili organismus nebo mezi ty, kteří po tréninku jídlo úplně vynechávají, aby náhodou nepřibrali, jste tu správně a článek je určen přímo pro vás.

Více

Linecké cukroví

16.12.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Snažíte se jíst zdravě a plnohodnotně a blížící se vánoční svátky vás přímo děsí? Tak to tu jste na správném místě, protože dnes si ukážeme recept na jedno z nejoblíbenějších druhů vánočního cukroví - a to zdravější verzi lineckého.

Více

DÝŇOVÉ RIZOTO

11.11.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Vždy je lepší vařit ze sezónních potravin a teď je období dýní. Byl by tedy hřích si z nich doma něco nepřipravit :) Co třeba krémové dýňové rizoto? Můžete si ho dát buď samotné, nebo poslouží jako skvělá příloha.

Více

Mrkvová polévka

11.11.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Jestli hledáte tip na lehkou rychlou večeři, čtěte dál :) Máme pro vás recept na mrkvovou polévku s ricottou.

Více

ACAI BOWL

19.8.2020 Energy JEZTE S NÁMI

S letními dny asi každý z nás ocení malé osvěžení. Co se takhle osvěžit, pochutnat si a zároveň tělu dopřát jednu ze superpotravin? Tento pokrm je ideální snídaní, která nám dopřeje energii na celý den.

Více

Pitný režim

22.2.2021 Power Energy

Asi ne jeden z nás už někdy slyšel, jak je pitný režim pro náš organismus nesmírně důležitý. Zatímco bez potravy dokáže člověk přežít až 40 dní, bez vody pouhé 2 – 3 dny. Pojďme se na toto téma podívat blíže.

Více

Salát s kuřecím masem a medovo-hořčičnou zálivkou

Dnes si ukážeme recept na velmi rychlý salátek, který chutná skvěle především kvůli své zálivce.

Více

CHIA PUDINK

17.8.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Chia semínka jsou výborným zdrojem omega 3 a omega 6 mastných nenasycených kyselin. Zároveň obsahují dostatek vlákniny, která zajišťuje správnou funkci metabolismu, stabilizuje hladinu cukru v krvi, pomáhá při trávení a v neposlední řadě snižuje LDL, neboli pro tělo špatný cholesterol.

Více

ZELENINOVÁ PIZZA

25.7.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Máte rádi pizzu? Máme pro vás skvělý tip, jak si ji připravit ve zdravější verzi s ušetřením kalorií a zároveň poměrem všech živin – bílkovin, sacharidů i tuků.

Více

BOLOŇSKÉ ŠPAGETY

25.7.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Není nad zlatou dobrou klasiku. Nutričně vyvážené jídlo, které má rád snad každý. Hodí se na oběd či večeři. Pojďme na recept. 

Více

BANÁNOVÝ CHLÉB

25.7.2020 Energy JEZTE S NÁMI

Na tento chléb existuje nespočet receptů, ať už zdravých či méně zdravých. Dnes si ukážeme tu zdravější variantu. Během chvíle máte skvělou snídani či svačinu. 

Více