Tereza Tydlitátová
Tereza Tydlitátová Tereza Tydlitátová

Pohyb mě provází již od dětství. Od 9 let jsem se věnovala sportovnímu aerobiku na závodní úrovni. V roce 2014 se mi dokonce podařilo zvítězit na Mistrovství světa v kategorii trií a v roce 2017 pak obsadit 2. místo na Mistrovství Evropy v kategorii jednotlivců. 

 

Sice už nyní aktivně nezávodím, ale nadále v tomto sportu předávám zkušenosti mladým nadějím. Dále jsem k dispozici klientům na individuální tréninky ve fitness centru, kdy je naše spolupráce intenzivní a zaměřujeme se přímo na daný cíl každého z nich. Velmi oblíbené jsou skupinové lekce, které vedu již několik let – zaměřuji se na kruhové tréninky a lekce HIIT. V neposlední řadě jsem zde také pro klienty, kteří potřebují poradit ohledně stravování a navést na ten správný směr. Sestavuji jídelní plány na míru a poskytuji konzultace ohledně výživy. Sport a zdravý životní styl je pro mě koníčkem, odreagováním, ale jak je vidět, také prací. Ráda pomohu každému, kdo bude mít zájem a nadšení a věřím, že nic není nemožné. Řídím se heslem: „Ten nejlepší projekt, na kterém můžeš v životě pracovat, jsi ty.“ A vedu k němu i mé klienty.

„Ten nejlepší projekt, na kterém můžeš v životě pracovat, jsi ty.“

Články autora

fitness Tereza
ZÁDA A HRUDNÍK - 3. DÍL
Power CVIČTE S NÁMI

ZÁDA A HRUDNÍK - 3. DÍL

Dnešní cvičení se zaměřuje na posílení zad a hrudníku, tentokrát již s vyšší intenzitou cvičení. K workoutu potřebujete lahve a dlouhou gumu - band pro zintenzivnění tréninku. Další díl koronavirové challenge je zároveň delší.

Více
fitness Tereza
BŘICHO A STŘED TĚLA - 3. DÍL
Power CVIČTE S NÁMI

BŘICHO A STŘED TĚLA - 3. DÍL

Další díl naší koronavirové challenge! Tento díl je náročnější, protože je intervalový a využívají se činky nebo lahve. Trénink je vhodný pro mírně pokročilé. Cvičte s námi a zvyšujte svou imunitu!

Více
fitness Tereza
FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 3. DÍL
Power CVIČTE S NÁMI

FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 3. DÍL

Předposlední díl naší challenge. Tentokrát cvičíme paže s lahvemi nebo s činkami a cvičení je opět náročnější. Cvičíme opět s Terezou Tydlitátovou v pohodlí domova. Už vás čeká pouze poslední díl, tak posilujte sou mentální i fyzickou imunitu díky naší dvouměsíční výzvě!

Více
fitness Tereza
ZADEK A NOHY - 3. DÍL

ZADEK A NOHY - 3. DÍL

Jsme již u třetího dílu a opět přidáváme zátěž. Tentokrát využijete odporové gumy a židle. Pojďte s námi formovat postavu doma v bezpečí a pohodlí. Ještě vás čeká jeden díl.

Více
fitness Tereza
BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 3. DÍL

BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 3. DÍL

Již třetí díl cvičení na vnitřní stehna a boky. Tentokrát můžete cvičit i s gumičkou a overballem. Jestli-že je nemáte, vůbec nevadí. Cvičební pomůcky slouží ke ztížení workoutu. Můžete se těšit ještě na další díly z této série. Cvičte s námi dvouměsíční výzvu a nebo jen tak pro radost!

Více
fitness Tereza
BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 2. DÍL

BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 2. DÍL

Video zaměřené na problémové partie mnoha žen. Pro cvičení potřebujete gymball - míč střední velikosti. Díky cvičení prokrvíte dané partie, čímž zajistíme vyšší odplavování metabolitů a částečně tak zabráníme celulitidě. V dalších dílech budeme zátěž zvyšovat.

Více
fitness Tereza
FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 2. DÍL

FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 2. DÍL

Video zaměřené na formování paží, díky kterému vaše paže budou pevné. Na cvičení potřebujete ručník, židli a lahve nebo činky. Cvičení je vhodné opakovat 2x týdně, jelikož se jedná o menší svalovou skupinu, kterou můžeme cvičit častěji.

Více
fitness Tereza
ZÁDA A HRUDNÍK - 2. DÍL

ZÁDA A HRUDNÍK - 2. DÍL

Dnešní cvičení je již s menším závažím. Ke cvičení využijeme lahve nebo činky a ručník. Technicky správné posilování zad a hrudníku zajistí to, abyste při cvičení paží a ramen nepoužívali trapézové svaly a nebolelo vás za krkem, ale abyste naopak drželi ramena dole a zapojovali svaly zad.

Více
fitness Tereza
BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

Druhý díl cvičení na posílení břicha a středu těla. Cvičení jsou již obtížnější, nicméně stále nás čekají ještě 2 následující série v rámci dvouměsíční výzvy. Na cvičení nepotřebujete nic, pouhých 18 minut a chuť si zacvičit. Silný core pomáhá jako prevence bolesti zad.

Více
fitness Tereza
ZADEK A NOHY - 2. DÍL

ZADEK A NOHY - 2. DÍL

Druhá série cvičení, která je již náročnější, nicméně stále i pro začátečníky. Formujeme postavu s Terezou v rámci 2 měsíční výzvy. Začněte tedy postupně od první série. V tomto videu cvičíme stále bez náčiní pouze se židlí a cvičení je již delší.

Více
fitness Tereza
Boky a vnitřní stehna - 1. díl

Boky a vnitřní stehna - 1. díl

Typicky problémovým partiím pro ženy se můžeme věnovat v tomto seriálu cvičení. Začínáme prvním dílem a následně budeme zvyšovat intenzitu v dílech následujících. Jde-li vám o redukci tělesného tuku, můžete cvičení kombinovat s kardiem. Doporučujeme chůzi do kopce, běh a chůzi do schodů.

Více
žádná
ACAI BOWL
Energy JEZTE S NÁMI

ACAI BOWL

S letními dny asi každý z nás ocení malé osvěžení. Co se takhle osvěžit, pochutnat si a zároveň tělu dopřát jednu ze superpotravin? Tento pokrm je ideální snídaní, která nám dopřeje energii na celý den.

Více
fitness Tereza
Záda a hrudník - 1. díl

Záda a hrudník - 1. díl

Posilte svá záda a hrudník. Začínáme prvním dílem série cviků, díky kterým budete mít vytvarovanější zádové svaly a zpevníte partii prsních svalů. Větší zádové svaly opticky tvoří souměrnou postavu, máte-li širší boky nebo větší stehna. Postupně zvyšujeme zátěž. Cvičení je s činkami nebo lahvemi.

Více
fitness Tereza
Formování břicha

Formování břicha

Chcete-li mít ploché břicho, které je lehce osvalené, zkuste náš workout s Terezou, zaměřený na tvarování břicha. Cvičení předchází dechová aktivace. Pro zvýšení efektu doporučujeme upravit stravu, protože ploché břicho je převážně spojeno s tukovou vrstvou. Cvičení je určeno mírně pokročilým.

Více
fitness Tereza
Zadek a nohy - 1. díl

Zadek a nohy - 1. díl

Mějte krásný kulatý zadek a tvarujte ho s Terezou. Toto video je věnované začátečníkům a mírně pokročilým, ale při pravidelném cvičení hýždě ucítí každý. V dalším díle intenzitu zvýšíme a cviky budou náročnější. Cvičení trvá téměř 20 minut a nepotřebujete vůbec nic.

Více
žádná
Salát s kuřecím masem a medovo-hořčičnou zálivkou

Salát s kuřecím masem a medovo-hořčičnou zálivkou

Dnes si ukážeme recept na velmi rychlý salátek, který chutná skvěle především kvůli své zálivce.

Více
fitness Tereza
Břicho a střed těla - 1. díl

Břicho a střed těla - 1. díl

Cvičení zaměřené na dechovou aktivaci a na posílení kompletně celého břišního svalstva. Pro správné fungování svalů trupu je potřeba zapojovat nejen povrchové svalstvo ale i hluboký stabilizační systém, který se mimo jiné podílí na správném tonusu břišní dutiny. HSS je jinak nazývaný jako core.

Více
žádná
CHIA PUDINK
Energy JEZTE S NÁMI

CHIA PUDINK

Chia semínka jsou výborným zdrojem omega 3 a omega 6 mastných nenasycených kyselin. Zároveň obsahují dostatek vlákniny, která zajišťuje správnou funkci metabolismu, stabilizuje hladinu cukru v krvi, pomáhá při trávení a v neposlední řadě snižuje LDL, neboli pro tělo špatný cholesterol.

Více
fitness Tereza
Formování hýždí

Formování hýždí

Takzvaný "Booty workout" je perfektní trénink na hýždě pro mírně pokročilé. Cvičení trvá 20 minut a pomáhá formovat hýždě tak, abyste časem dosáhli push up efektu. Hýždě je vhodné cvičit minimálně dvakrát týdně. Zároveň posílíte i stehenní svaly, převážně u dřepů a lungů.

Více
fitness Tereza
Formování paží - 1. díl

Formování paží - 1. díl

Pokud chcete mít pevné paže, které nejsou povadlé, stačí cvičit tento workout alespoň dvakrát týdně. Jedná se o první díl, kde používáme lehké činky, které lze nahradit lahvemi. V dalších dílech budeme intenzitu cvičení zvyšovat. Věnujte cvičení pár hodin týdně a uvidíte výsledky.

Více
žádná
ZELENINOVÁ PIZZA
Energy JEZTE S NÁMI

ZELENINOVÁ PIZZA

Máte rádi pizzu? Máme pro vás skvělý tip, jak si ji připravit ve zdravější verzi s ušetřením kalorií a zároveň poměrem všech živin – bílkovin, sacharidů i tuků.

Více
žádná
BOLOŇSKÉ ŠPAGETY
Energy JEZTE S NÁMI

BOLOŇSKÉ ŠPAGETY

Není nad zlatou dobrou klasiku. Nutričně vyvážené jídlo, které má rád snad každý. Hodí se na oběd či večeři. Pojďme na recept. 

Více
žádná
BANÁNOVÝ CHLÉB
Energy JEZTE S NÁMI

BANÁNOVÝ CHLÉB

Na tento chléb existuje nespočet receptů, ať už zdravých či méně zdravých. Dnes si ukážeme tu zdravější variantu. Během chvíle máte skvělou snídani či svačinu. 

Více
žádná
Voda jako pramen života
Energy Beauty

Voda jako pramen života

Asi ne jeden z nás už někdy slyšel, jak je pitný režim pro náš organismus nesmírně důležitý. Zatímco bez potravy dokáže člověk přežít až 40 dní, bez vody pouhé 2 – 3 dny. S přicházejícím létem a větším horkem je toto téma více než aktuální, tak se na něj pojďme podívat blíže.

Více
Well You

Dvouměsíční výzva s Terezou

Well You

Cvičte v době koronaviru v bezpečí domova a přijměte dvouměsíční výzvu! Každé dva týdny 5 videí na všechny partie. Buďte FIT s Well You! 

CVIČTE S NÁMI