Tereza fitness
Boky a vnitřní stehna - 1. díl
Datum
  • 19. srpna 2020
Autor článku
Hodnocení článku

Typicky problémovým partiím pro ženy se můžeme věnovat v tomto seriálu cvičení. Začínáme prvním dílem a následně budeme zvyšovat intenzitu v dílech následujících. Jde-li vám o redukci tělesného tuku, můžete cvičení kombinovat s kardiem. Doporučujeme chůzi do kopce, běh a chůzi do schodů.

Komentáře k článku

Váš komentář

Příbuzné články

fitness Tereza
BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

Druhý díl cvičení na posílení břicha a středu těla. Cvičení jsou již obtížnější, nicméně stále nás čekají ještě 2 následující série v rámci dvouměsíční výzvy. Na cvičení nepotřebujete nic, pouhých 18 minut a chuť si zacvičit. Silný core pomáhá jako prevence bolesti zad.

Více
fitness Tereza
ZADEK A NOHY - 2. DÍL

ZADEK A NOHY - 2. DÍL

Druhá série cvičení, která je již náročnější, nicméně stále i pro začátečníky. Formujeme postavu s Terezou v rámci 2 měsíční výzvy. Začněte tedy postupně od první série. V tomto videu cvičíme stále bez náčiní pouze se židlí a cvičení je již delší.

Více
fitness Tereza
Záda a hrudník - 1. díl

Záda a hrudník - 1. díl

Posilte svá záda a hrudník. Začínáme prvním dílem série cviků, díky kterým budete mít vytvarovanější zádové svaly a zpevníte partii prsních svalů. Větší zádové svaly opticky tvoří souměrnou postavu, máte-li širší boky nebo větší stehna. Postupně zvyšujeme zátěž. Cvičení je s činkami nebo lahvemi.

Více
fitness Tereza
Zadek a nohy - 1. díl

Zadek a nohy - 1. díl

Mějte krásný kulatý zadek a tvarujte ho s Terezou. Toto video je věnované začátečníkům a mírně pokročilým, ale při pravidelném cvičení hýždě ucítí každý. V dalším díle intenzitu zvýšíme a cviky budou náročnější. Cvičení trvá téměř 20 minut a nepotřebujete vůbec nic.

Více
fitness Tereza
Břicho a střed těla - 1. díl

Břicho a střed těla - 1. díl

Cvičení zaměřené na dechovou aktivaci a na posílení kompletně celého břišního svalstva. Pro správné fungování svalů trupu je potřeba zapojovat nejen povrchové svalstvo ale i hluboký stabilizační systém, který se mimo jiné podílí na správném tonusu břišní dutiny. HSS je jinak nazývaný jako core.

Více
fitness Tereza
Formování paží - 1. díl

Formování paží - 1. díl

Pokud chcete mít pevné paže, které nejsou povadlé, stačí cvičit tento workout alespoň dvakrát týdně. Jedná se o první díl, kde používáme lehké činky, které lze nahradit lahvemi. V dalších dílech budeme intenzitu cvičení zvyšovat. Věnujte cvičení pár hodin týdně a uvidíte výsledky.

Více
Well You

CORONA CHALLENGE

Well You

Tereza pro vás připravila dohromady 20 videí Body Formingu věnovaných všem partiím těla. Dva měsíce pořádné novoroční výzvy. Tak pojďte do toho, vytvarujte svou postavu a buďte FIT s WELL YOU!

 

CHCI VÝZVU