Tereza fitness
BŘICHO A STŘED TĚLA - 3. DÍL
Datum
  • 15. října 2020
Autor článku
Hodnocení článku

Další díl naší koronavirové challenge! Tento díl je náročnější, protože je intervalový a využívají se činky nebo lahve. Trénink je vhodný pro mírně pokročilé. Cvičte s námi a zvyšujte svou imunitu!

Komentáře k článku

Váš komentář

Příbuzné články

fitness Tereza
ZADEK A NOHY - 3. DÍL

ZADEK A NOHY - 3. DÍL

Jsme již u třetího dílu a opět přidáváme zátěž. Tentokrát využijete odporové gumy a židle. Pojďte s námi formovat postavu doma v bezpečí a pohodlí. Ještě vás čeká jeden díl.

Více
fitness Tereza
BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 3. DÍL

BOKY A VNITŘNÍ STEHNA - 3. DÍL

Již třetí díl cvičení na vnitřní stehna a boky. Tentokrát můžete cvičit i s gumičkou a overballem. Jestli-že je nemáte, vůbec nevadí. Cvičební pomůcky slouží ke ztížení workoutu. Můžete se těšit ještě na další díly z této série. Cvičte s námi dvouměsíční výzvu a nebo jen tak pro radost!

Více
fitness Tereza
FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 2. DÍL

FORMOVÁNÍ PAŽÍ - 2. DÍL

Video zaměřené na formování paží, díky kterému vaše paže budou pevné. Na cvičení potřebujete ručník, židli a lahve nebo činky. Cvičení je vhodné opakovat 2x týdně, jelikož se jedná o menší svalovou skupinu, kterou můžeme cvičit častěji.

Více
fitness Tereza
ZÁDA A HRUDNÍK - 2. DÍL

ZÁDA A HRUDNÍK - 2. DÍL

Dnešní cvičení je již s menším závažím. Ke cvičení využijeme lahve nebo činky a ručník. Technicky správné posilování zad a hrudníku zajistí to, abyste při cvičení paží a ramen nepoužívali trapézové svaly a nebolelo vás za krkem, ale abyste naopak drželi ramena dole a zapojovali svaly zad.

Více
fitness Tereza
BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

BŘICHO A STŘED TĚLA - 2. DÍL

Druhý díl cvičení na posílení břicha a středu těla. Cvičení jsou již obtížnější, nicméně stále nás čekají ještě 2 následující série v rámci dvouměsíční výzvy. Na cvičení nepotřebujete nic, pouhých 18 minut a chuť si zacvičit. Silný core pomáhá jako prevence bolesti zad.

Více
fitness Tereza
ZADEK A NOHY - 2. DÍL

ZADEK A NOHY - 2. DÍL

Druhá série cvičení, která je již náročnější, nicméně stále i pro začátečníky. Formujeme postavu s Terezou v rámci 2 měsíční výzvy. Začněte tedy postupně od první série. V tomto videu cvičíme stále bez náčiní pouze se židlí a cvičení je již delší.

Více
Well You

Dvouměsíční výzva s Terezou

Well You

Cvičte v době koronaviru v bezpečí domova a přijměte dvouměsíční výzvu! Každé dva týdny 5 videí na všechny partie. Buďte FIT s Well You! 

CVIČTE S NÁMI